23 EKİM 2017 PAZARTESİ

BUNLAR GIDA DEĞİL YAPAY DÜŞMANLARINIZ!

BUNLAR GIDA DEĞİL YAPAY DÜŞMANLARINIZ!

Menülerinizden çıkaracağınız bu gıdaların yerine neleri koyabileceğinizi ve nasıl zayıflayabileceğinizi öğrenmenin vakti geldi. 1.Yüksek fruktozlu mısır şurubu Mısır şurubu, mısırdan elde edilen şekerdir. Bu hiç sağlıklı değildir. Üstelik mısırın genetiği değiştirilen gıdaların başında gelmesi, mısır şurubunu bizim için daha da kötü yapar. Mısır şurubunun içindeki fruktoz, vücudumuzda hızla yağa dönüşür. Mısır şurubu, paketlenmiş ve raf ömrü olan, hızlı tüketilen neredeyse her gıdada bulunur. Metabolizma hormonlarına müdahale ederek, vücudun yağ depolamasına neden olur. Bu gıdalar her yerde bulunuyor. Gıda üreticilerinin son yıllarda, bu gıda katkı maddesini kullanarak ne kadar kar ettiğini gittikçe genişleyen bellerimizden anlayabiliriz. Ne yapmalı? Satın alınan her ürünün etiketini okumayı, alışkanlık haline getirin. İçinde mısır şurubu ve fruktoz bulunanları hemen yerine koyun.


Yorum Yaz

  848115