Aydın Doğan'dan geri adım

Aydın Doğan'dan geri adım
08 Eylül 2015 19:53:29

Tepkiler üzerine zor durumda kalan Almanların Hürriyet'i: 'Hatalıyız' dedi

Geçtiğimiz gün Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın canlı yayında söylediği ifadeleri çarpıtarak veren Doğan Grubu'na ait Hürriyet Gazetesi, hatasını kabul ederek, haberin "400 vekil çıksaydı Dağlıca olmazdı" şeklinde verilmesinin hata olduğunu kabul etti.

Hürriyet.com.tr'de yer alan açıklamaya göre, gazete, tartışmayı Okur Temsilcisi Faruk Bildirici'ye inceletti. Bildirici'nin tespitlerine yer verilen açıklamada özetle şunlara yer verildi:Erdoğan'ın '400 vekil' sözüBildirici, incelemesinde hurriyet.com.tr'de Pazar akşamı verilen ilk haberin problemli olduğu kanaatine ulaşıyor. Ayrıca, açıklamada "Böyle bir hatanın yapılmış olmasını üzüntüyle karşılıyoruz" denildi.