11 AĞUSTOS 2020 SALI

İSLAM ÜZERİNE ‘OYNANAN OYUNLAR’IN FARKINDA MISINIZ?

Son yıllarda PC, Play Station ve Xbox gibi konsollarla hayatımıza dâhil edilen, gençleri şiddet, ahlaksızlık ve zaman kaybına yönelten oyunlar içlerinde barındırdığı gizli mesajlarla İslam düşmanlığını sinsice zihinlere yerleştiriyor.


İSLAM ÜZERİNE ‘OYNANAN OYUNLAR’IN FARKINDA MISINIZ?

T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı bu tehlikeye dikkat çekmek için “Oyunlarda İslamofobi” adlı çalışmayı yayınladı.
Bugüne kadarki edinimlerimiz, kültürümüz, geleneklerimiz, milli ve ahlaki değerlerimiz; saygısızlık, hakaret boyutuna varan mesajlar açıkça verildiğinde bilinçaltımıza yerleşmesini önleyecektir. Bu yüzden oyun yapımcıları mesajları; (görüntü, ses vb.) özellikle odaklanılan noktanın tamamen farklı bir boyutunda fark edilmeyecek şekilde veriyorlar. Gizlice verilen olumsuz mesajlar, çocuklarımızın zihinlerini öyle bir işgal ediyor ki manevi olarak zehirleyip, bilinçaltını gizlice yönetiyorlar.

Algı operasyonları devam ediyor. Meşrulaştırma süreci işliyor.

İslamofobi nedir?

İslamofobi kelime olarak ”İslam Korkusu” anlamına gelirken, Müslümanlara ve İslam dinine önyargı ve ayrımcılıktan kaynaklanmaktadır. İslamofobi'nin tarihi; Endülüs'ün fethedilmesine kadar inmekte ve Haçlı Seferleriyle derinleşmektedir. 1991'de Sovyetler Birliği dağıldıktan sonra düşman görülen Marksizm ve Komünizm işlevini kaybetmiştir. Bunun üzerine yeni bir düşmana yani bir ”ötekiye” ihtiyaç duyulmuştur. Bu yeni düşman “İslam Ülkeleri”dir.

Zaman içinde; İslamofobi yer yer yoğunlaşmış yer yer durağanlaşmış, son 10 yılda ise daha popüler hale gelmiştir. İslâm'ın içini boşaltmak için seferberlik ilan edilmiş, algı yönetimine başlanmıştır. İslâm'ı ve Müslümanları dünya gündeminden düşürmek için bu yönetim sürdürülmektedir. “İslâm'a olumsuz bakışı” insanlığa kazandırmak gaye edinilmiştir.
Müslümanlara karşı korku normalleştirilerek karşı nefreti ve düşmanlığı sıradanlaştırmak için efor sarf edilmektedir. Zamanımızın büyük bir diliminde yer alan televizyon, sinema, başından ayrılamadığımız bilgisayarlar, tabletler elimizden düşürmediğimiz akıllı telefonlar vasıtası ile maalesef olumsuz bilinçaltı mesajlar genç beyinlere servis edilmektedir.

İslamofobiyi neden dijital oyunlarda arttırdılar?

Bu zehirden insanları korumak için Müslümanlar olarak neler yapmalıyız?
Üretilen dijital oyunlar; İslâm ve Müslüman düşmanlığı ile donatılmaktadır. Dijital oyunlar, İslâmofobinin yayılması konusunda birer vasıta olarak kullanılmaktadır. Bunun nedeni, oyuncuların dijital oyunlarda başkahraman olmaları ve oyunda aktif rol almalarıdır. Kişi bir film izlerken terörist olarak tanımlanan bir kişinin öldürülmesine şahit olmaktadır. Fakat dijital oyun oynarken bir asker rolüne bürünüp terörist olarak kendisine sunulan Müslüman'ı bizzat öldürmekte ve öldürdüğü Müslüman sayısı kadar ödül/puan kazanmaktadır.

Üretilen dijital oyunlarda; İslâmofobi yaklaşımının hâkim olduğu aşikârdır. Esasen var olan İslâmofobi değil, İslâm düşmanlığıdır. Hızla yayılan bilgisayar oyunlarında, “Müslüman katliamı” yaşanmakta “İslâm düşmanlığı” körüklenerek empoze edilmektedir.

Bu belirtilen noktada; “Şüphesiz ki kâfirler, mallarını (insanları) Allah yolundan alıkoymak için harcarlar. Onlar daha da harcayacaklar; sonra (bu) kendilerine bir hasret/iç acısı (vesilesi) olacak, sonra da mağlup olacaklardır. Nihayet, inkâr edenler Cehenneme (sevk edilerek, orada) toplanacaklardır.”(Enfal Sûresi/ 36) Ayet-i kerimeyi hatırlamakta fayda vardır.

Bu oyunlar; insanların İslâm'ı Allah'tan geldiği gibi tanımalarına engel teşkil etmektedir. Bu piyasada üretilen dijital oyunlarda yaratılan imaj; Müslüman cinayet işliyor, Müslüman Müslüman'ı öldürüyor, araba çalıyor, hırsızlık yapıyor, kadın tüccarlığı yapıyor, zina yapıyor. Haramları helalleştirme algı operasyonları yapılarak, meşrulaştırma cinayetinin süreci işlenmektedir. Vakit, bu bilinçaltı çalışmalarını ifşa etme ve insanlığın gözleri önüne serme vaktidir. İslam dünyasına karşı yürütülen bu düşmanlığa mutlaka Müslümanlar tarafından kontrol mekanizması getirilmelidir.

Kuran-ı Kerimde yer alan;

“Düşman topluluğunu takip etmede gevşeklik göstermeyin. Eğer siz acı duyuyorsanız, kuşkusuz onlar da sizin acı duyduğunuz gibi acı çekiyorlar. Oysa siz Allah'tan onların ümit edemeyecekleri şeyleri umuyorsunuz. Kuşkusuz Allah her şeyi bilendir, hikmet sahibidir.” (Nisa Sûresi/ 104)

Ayet'ten de yola çıkarak üzerimize düşen görev bilinciyle, dinimize yapılan saldırıların farkına vararak, Müslümanlığa karşı yürütülen bu savaşın önüne geçmeliyiz. Dijital oyunları kontrol etmeden, takip etmeden satın alarak çocuklarımızı sevindirdiğimizi zannediyoruz. Oysaki gizli düşmanlığın farkına varmalıyız çünkü hazırlanan dijital oyunlarla kendi neslimizi zehirliyoruz.

İslâm ve Müslümanlara karşı verilen savaşta geliştirilen taktikler, silahları takip etmekte ve zamanında tedbir almakta gecikmemiz, Kur'ân'ın emrini ihmal ve imhal etmemiz anlamına gelir. Çünkü Kuran-ı Kerim, düşman kavmi takip etmede gevşeklik kabul etmemektedir.

Bu hususta; www.oyunlardaislamofobi.com sitesini hizmete açarak İslamofobi hakkında geniş bir bilgi ağına yer vermeye çalıştık. Bu çalışmada; İslamofobi içeren dijital oyunlar açıklayıcı şekilde sergilenmekte yapılan bilinçaltı yönetimi hakkında bilgi içermektedir. Bu portal ile algı yönetiminin farkında olmayan oyuncularımızı, velilerimizi, gençlerimizi İslam'a karşı yürütülen oyunların varlığından haberdar etmeyi ve İslamofobi zehrinden korumayı hedefledik.

Aynı zamanda sitede; dijital oyunlarda dinimize yapılan saygısızlıkları ve hakaretleri tespit eden kullanıcılar için ihbar et bölümü oluşturduk. Böylece toplu bir akım başlattık. Bu bilinç yönetiminin önüne geçerek oluşturulmaya çalışan kötü imajı yıkmayı planlıyoruz.

İşte o oyunlardan bazıları

GUITAR HERO-3

28 Ekim 2007, ABD
Activision, RedOctane, Aspyr Media PlayStation 3, PlayStation 2, Xbox 360, Wii, Microsoft Windows, Mac OS
Eş zamanlı notalara basma yeteneği üzerine kurulu müzik enstrümanı çalma oyunudur. Oyun, türünde rakipsiz ve ülkemizde de oldukça popüler. Yapımcı şirketin geliri; 3 milyar dolar seviyesinde.

Untitled-2_186

Bu oyun konser havasında oyunculara sahnede müzik aleti çaldırma üzerine kuruludur. Milyonlarca kullanıcı tarafından kullanılan bu oyun sahnede karakteri coşkulu sıçrayışlarla Arapça ALLAH ibaresinin üzerinde dans ettirmektedir. Yapılan araştırmalar, bu oyunda İslam dinini aşağılayıcı görsellerin bilinçli bir şekilde konulduğunu ispatlıyor.

RESIDENT EVIL

5 mart 2009, Japonya kökenlidir.

Capcom
PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows

Untitled-3_26
5 oyundan oluşan seri şirketin en önemli oyunlarındandır. 3. sahıs ilerlemeli aksiyon oyunudur. Türkiye listelerinde ilk 5, dünya sıralamasında ilk 10 dadır. Şirketin yıllık kazancı 3 milyar dolara yakındır.

DEVIL MAY CRY 3 / DANTE'S AWAKENING

17 şubat 2005, ABD'de geliştirildi.

Capcom, Ubisoft.
Çalıştığı platformlar pc ve play station'dır. 3. şahıs keskin nişancı ve aksiyon oyunudur. Resmi olarak 1.15 milyon sattı. Şirket total olarak 940 milyon gelir elde etti.(2014)

Dünyaca ünlü Third Person'ın 3. nesli olan bu oyunda; İslamiyet'in kıblesi Müslümanların kutsal evi olan Kâbe'nin muazzam kapısı bu oyunda şeytan kulesine girişin sembolü olarak kullanılmaktadır.

Untitled-4_9

Oyun firmalarının, insanlara şeytanlaşmış fikirlerini empoze etmeye çalıştıklarını görüyoruz. Firmaların bu çalışmaları bilinçsizce yapmadığını düşünen illimunati uzmanları oyunların profesyonel bir ekip çalışmasının ürünü olduklarını söylemektedirler.

Devamı yarın...

Yorum Yaz

  628691

-